April 27, 2013

A great experience | GIATMARA Sepanggar



Assalammualaikum,

tiktok tiktok, aarhh. i can't sleep well. hurmm! it's 1:43am just now =='

'actually, saya nak share sikit pengalaman saya sepanjang menjadi 'lepasan SPM 2012' ni. hahahaha, boring?  tidak lahh! bagi saya pengalaman ni sangat AWESOME. kalau nak diceritakan satu per satu memang x bolehh lahh. terlampau banyak cerita yang menarik bagi saya. hehehe --!

The story begins...

selepas saya menamatkan pengajian di sekolah menegah! tiba-tiba... wahh! FINALLY! saya x perlu pakai baju sekolahh, x perlu nak sibuk-sibuk bangun awal, x perlu nak pecahkan otak setiap hari, boleh tidur sepanjang hari, senang cerita macam rehat 'like a boss'. hahahaha.


tapi apa yang bermain di fikiran saya ialahh "MESTI BORING JADI LEPASAN SPM NI KAN?" oh my GOD! bagi saya perkataan 'boring' sangat menyiksakan. dehhh ==



jadi, sebelum saya menghadapi penyakit boring yang teramat terlampau sepanjang menunggu result SPM keluar dan pemohonan UPU, saya telah mengambil keputusan untuk mengisi masa lapang yang sangat panjang dengan memasuki GIATMARA Sepanggar. kursus 'confectionery and bakery' YA! mula-mula tu, berat sangat hati nak masuk sana, sebab saya fikir banyak sangat peluang yang saya akan terlepas nanti.



tapi sebenarnyaaa.. bila saya masuk GIATMARA Sepanggar, macam-macam pengalaman yang saya dapat di sana. dann tidak kurang juga dengan penglibatan saya megikuti kursus bahasa english, ICT, dan program-program lain. senang cerita, program untuk lepasan SPM. hehe

memang best! lagi best lagi bila saya dapat tahu di sani kami dapat elaun RM200 sebulan 0_o wahh. hahaha. kalau sesiapa yang berminat boleh lah datang terus ke GIATMARA yang berdekatan. ataupun masuk ke laman web rasmi GIATMARA (klik)

okey lahh! 2:17AM mata dahh mengatok dan saya nak tido. Selamat Malam :D

No comments:

Post a Comment