June 13, 2013

small matter?


Bismillahiramanirrahim & Assalamualaikum,

firstly, saya nak cerita tentang pangalaman saya belajar jauhhhh dari mama dan abah tersayang. huhu :'( sedihh tauu. im honestly say, I'M CRYING since dekat airport KKIA lagi, dah rasa sebak tengok mama. why ? why ? why? hurmmm. mesti lah kan. semua orang pun akan rasa macam tu. lagi2 saya ni 1st time belajar luar negeri dari mama. selalunya saya belajar kat KK je. dekat dengan mama. tapi skrg masuk U kena lah pandai berdikari kan. so? untuk anda yang sedang baca blog ni, please pray for my safety :) thanks dude.

okeyy, yang kedua. wehhhh. korangggg! korang tau x? tempat tinggal aq cantik tw. macam rumah mewahhh. and yang paling the best lagi. aq dapat single room (1 atau 2 org. tapi besar lahh) mula2 tu, aq dah dapat pun master room tu. tapi, tapi, tapi.. kalau bilik master room kena share at lease 4 orang. hurmmm ==' x sanggup aq wehhhh. macam xde privacy je lahh.

lastly, saya bersyukur sangat dengan anugerah yang ALLAH berikan kepada saya selama ni. and now! baru saya dapat rasa macam mana pentingnya kasih-sayang adik-beradik sesama sendiri. wahhhhh, rasa macam terharu pula bila kena sayang ni. sometimes rasa segan juga, tapi nak segan ape? dia tu kakak aq juga kan.

hurmmm okey lahhh. besok dah start kelas. jam 2 ptg. nasib baik schedule xde sampai malam. paling lambat pun pukul 6 ptg. OKEY. SELAMAT MALAM.


No comments:

Post a Comment