June 4, 2013

Welcome to College University

Assalamualaikum,

hyeee :) today. hari ni. dan sekarang. saya akan bergelar pelajar college university. wahhhh~ i'm so very very excited lah. hehehe. di mana? hehe. ambil course apa? berapa tahun? wahh, berbagai-bagai soalan yang dorang tanya kalau post macam ni. okey lahh, mungkin ramai yang saya x terlayan jadi saya jawab soalan dorang semua di blog saya. kalau jumpa alhamdulilah lah. kalau tidak? hahaha, apa boleh buat.

okey. 1st question : YAYAH ko sambung mana lepas ni?
"hehe, saya sambung di Kuala Lumpur Metropolitan University College (KLMUC)"

2nd question : YAYAH ko sambung course apa?
"saya sambung diploma in culinary art"

question number 3 : hah? YAYAH jauhnya melencong. dulu bukan ko business management ka?
"ek lehh, sibuk pula ko! suka hati aq lahh nak pilih course apa. hahahaha (garang nampak)"

no.4 : wehh YAYAH, jadi brapa lama ko ambil diploma?
"alaaahhh, 3 tahun seja. don't worry, biar lambat asal pandai. hehehe"

no.5 : ermm YAYAH. i miss you lah :'(
"HAHAHA, ramai sangat orang rindu saya. sampai nak rindu ko pun x sempat. alololo~ gurau ja lah. hahaha. okeyy, I MISS YOU TOO"

hurm ==" bertubi-tubi soalan yang saya dapat. alooorhh, standard lettew. hahahaha. semua orang pun kena tanya soalan yang sama kan? kan? kan? tapi soalan yang paling spoil saya kena tanya ialah "weiihh, YAYAH ko ada boyfriend sudah? :) alaah share la sikit. hehe" perghhh -_- fed up terus bila kena tanya soalan yang spoil sangat sangat ni. dan, terpaksa la saya abaikan hahaha. ignore it. jangan terasa tau kawan, i'm just saying. malas lah nak jawab soalan gitu. BOSAN. xda maknanya kalau saya jawab pun kan. tapi sebenarnya jawapan saya ialah "SINGLE, TUNGGU KENA PINANG SEJA" hahaha.

No comments:

Post a Comment