July 21, 2013

Homesick *-*

OKEY! saya x tahu nak mulakan macam mana. tapi first of all, seriously!! aku rindu siot kat family aku :'( i'm actually, x sabar nak jumpa mama ngan abah. addin, and bibie.

hurm okey. puasa tahun ni, saya rasa antara puasa yang paling sayu bagi saya. Okey lah, saya mengaku! saya 'homesick' bila datang sini. maybe disebabkan saya first time hidup berdikari yang betul betul berdiri atas kaki sendiri. ohmy -_- so sadly :(  ada yang cakap ini baru fasa pertama, belum masuk lagi fasa perkhawinan. hahahaha. NO! im not ready yet to talk about it.

bila difikirkan balik, ada kebaikannya juga saya tinggal jauh dari family. at lease, saya dapat la blajar macam mana nak atur cara hidup normal. ohh, kejap? NORMAL? haha, saya x pernah rasa pun apa yang saya buat setakat ni adalah rutin harian normal bagi saya. okey mungkin disebabkan saya terlalu inginkan sesuatu kehidupan yang lengkap, i mean..saya nak mama ada disisi saya. or at lease, saya nak someone yang boleh care me, love me or what else. susah sangat nak cakap i mean boyfriend la. hahahahahaha (kidding). ooohhh, NO! saya x maksudkan yang saya nak bercinta. NO. macam mana saya nak bercinta kalau fasa pertama pun saya boleh jadi kalut ~_~ saya belum bersedia.

okey. lastly, saya nak cakap pasal final exam akan datang. hahahaha. wowwww! stress gilaaaaaaa. memang x boleh blah la. nasib baik je la kolej kami buat final exam lepas raya. hahaha. saya x rasa pun itu menyusahkan, sebab buat masa sekarang ni saya memang down sangat! sangat! sangat! so maybe time raya boleh la saya rasa bersemangat sikit bila jumpa mama. hehe. :D :D :D

apa apa pun, wish me luck dude. hehe. 19/8/2013 my final exam. haha. sehari je. TAPI! 2 subject sekaligus saya kena jawab dalam sehari. of cause la stress! *_* okey la. itu je setakat ni :)

No comments:

Post a Comment