December 31, 2013

Muhasabah Cinta

Bismillahirahmanirrahim,

Ya Allah.. bantulah hambaMu ini. (saya) aku memohan kepada Mu Ya Allah, berikanlah aku petunjuk, adakah dia yang terbaik untuk ku. jikalau tidak, engkau jauhkan lah dia dari diri ku. dan jikalau betul engkau dekatkanlah hati kami ke jalan yang engkau Redhai.

sesungguhnya aku lemah, engkau pimpin la daku wahai kekasih.

sesungguhnya aku mudah berpaling dari diri-Mu, engkau ingatkan lah aku dengan segala dugaan Mu, wahai kekasih.

sesungguhnya aku mudah lupa, Engkau peliharah la daku agar sentiasa mengingati-Mu. wahai kekasih ku.

sesungguhnya islam itu indah, engkau berikanlah keindahan itu kepada ku kembali.

luruskan lah jalan yang aku lalui selama ini, aku rindu cinta Mu Ya Allah :'( aku ingin dekat dengan Mu Ya Allah. tunjukkan lah aku jalan yang engkau redahi. YA ALLAH, AKU RINDU CINTA MU. AKU RINDU KEINDAHAN ISLAM.

*apa yang aku inginkan, adalah cinta yang diredahi oleh-Mu.

Aminnn --

by hand: YAYAH


Rindu

rindu ku pada mu wahai negeri ku tercinta,

hurmm. macam mana nak mula kan entry ni arhh. sebenarnya hanya hati yang tiba-tiba  terdetik nak rindu rindu bagai, lepas tu tetiba pulak nak buat entry kat blogger comel, cishh. hahaha.

ok, firstly, 

saya sebenarnya tak sabar nak balik SABAH NEGERI DI BAWAH BAYU. saya rindu sabah bahh. rinduuuuuu sangatt.

hurm, sebenarnya kan.. saya jeles bah sama c Mohd Farid ni. cish.. bole pulak dia pergi sarawak sambut new year di sana. hurmm jeles, jeles. ok takpe.. saya pun sambut new year bah di KL ni. hewhewhewhew

rindu yang membosankan.

rindu yang membosankan? apa yang bosan. hehehe. 
hurmm, belum bole huraikan lagi apa maksud saya sendiri. tapi kan, SAYA BOSAN bahhh hidup sorang2 ni. nasib baik ada Mohd.Farid cehh ^_^ 

*apa yang aku merepek ni*

OK BYE