December 31, 2013

Rindu

rindu ku pada mu wahai negeri ku tercinta,

hurmm. macam mana nak mula kan entry ni arhh. sebenarnya hanya hati yang tiba-tiba  terdetik nak rindu rindu bagai, lepas tu tetiba pulak nak buat entry kat blogger comel, cishh. hahaha.

ok, firstly, 

saya sebenarnya tak sabar nak balik SABAH NEGERI DI BAWAH BAYU. saya rindu sabah bahh. rinduuuuuu sangatt.

hurm, sebenarnya kan.. saya jeles bah sama c Mohd Farid ni. cish.. bole pulak dia pergi sarawak sambut new year di sana. hurmm jeles, jeles. ok takpe.. saya pun sambut new year bah di KL ni. hewhewhewhew

rindu yang membosankan.

rindu yang membosankan? apa yang bosan. hehehe. 
hurmm, belum bole huraikan lagi apa maksud saya sendiri. tapi kan, SAYA BOSAN bahhh hidup sorang2 ni. nasib baik ada Mohd.Farid cehh ^_^ 

*apa yang aku merepek ni*

OK BYE

No comments:

Post a Comment