October 10, 2015

KekasihKU

bismillahirrahmanirahim,

YaALLAH, takpernah menyesal tulis entry blog sebelum ni. sumpah saya rindu kehidupan saya dulu, penuh dengan Cinta Illah :'(
makin kita meninggat dewasa, makin banyak dugaan yang dilalui.
terlalu banyakk.. sampai kan aku boleh jatuh rebah mcm ni.
kenapaaaa????
setiap kali keluar air mata, setiap kali itu la hati ni bertambah lebih matang. beratnya dugaan mu pada ku YaAllah.
setiap insan inginkan kebahagiaan, aku sedar banyak kebahagian yang telah engkau berikan, tapi selalu aku melupakanmu..
menyesal????
tidak ada erti lagi, buat apa? baik kita berniat untuk terus kehadapan. kalau kita terus menjadi hamba kepada masa lampau kenapa perlu hidup di masa hadpan?
aku tahu, Allah berikan ujian dengan hujan ribut kencang, nanti Allah akan hadiahkan warna warni pelangi dan cahaya matahari yg bersinar.
tiada iman seseorang itu jika tidak tabah dengan ujian Allah.
10/10/2015

No comments:

Post a Comment